Garantie & Retourneren

Garantie & Retour

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product u of een vooraf door de u aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Zie ook onze algemene voorwaarden

Om een product te retourneren meldt u zich binnen de 14 dagen bedenktijd via Facebook, per email (retour@ps4-custom.nl) of per brief. Zodra PS4-custom.nl op de hoogte is gebracht mag u het product terug sturen vergezeld met een volledig ingevuld retour-formulier (als pdf). De kosten voor het verzenden dienen door u betaald te worden, tenzij een overeenkomst met PS4-custom.nl over de betaling tot stand is gekomen. Na het melden van een retournerin heeft u 14 dagen om het product te verzenden.

Een product kan alleen worden teruggestuurd wanneer:

  • Het product en de fabrieksverpakking in originele staat zijn
  • Het product compleet en onbeschadigd is
Artikelen die je niet kunt retourneren:
  • Digitale cadeaubonnen
  • Op maat geproduceerde artikelen
Bij retourneren vervalt uw betaalverplichting niet. Resulteert het retourneren van een product in een tegoed in onze administratie, dan zullen wij dit bedrag zo snel mogelijk terug storten. Het bedrag dat wij te goed staan bij jou zal binnen enkele dagen (maximaal 14 dagen), na verwerking van het retour worden gestort op jouw rekening.
Mocht het zijn dat na 14 dagen het bedrag nog niet is gestort, neem dan zo snel mogelijk contact op via retour@ps4-custom.nl of bel ons; 085-2500265 (Werkdagen: 9:00-17:00)

Een bestelling plaatsen

Hoe verloopt een bestelling op PS4-custom.nl:

Stap 1: Artikelen kiezen
  • Zoek artikelen die u graag wilt bestellen
  • Klik op een geel winkelmandje en er wordt 1 exemplaar in uw winkelwagen geplaatst
Stap 2: Naar de kassa

Bent u klaar met het zoeken van artikelen? Door te klikken op het winkelwagentje wordt u verwezen naar de kassa. Hier ziet u een overzicht met uw gekozen artikelen. Om uw bestelling te plaatsen hoeft u alleen nog maar te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3: Uw gegevens invoeren
U kiest de gewenste verzend methode, vul uw gegevens zo volledig en naar waarheid in. Kies vervolgens de betaalmetode waarmee u wilt afrekenen en klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’.

Stap 4: Betalen
De laatste stap van uw bestelling is het betalen. Volg hiervoor de betaal-instructies. Deze zijn uniek per betaal optie. U besteld heeft is uw bestelling geplaatst en ontvangt u een bericht van ons. In het verleden is het voorgekomen dat klanten geen bericht ontvingen op hun .hotmail of .live e-mail adres. Ontvangt u geen bericht, bel ons dan via 085-2500265 (Werkdagen: 9:00-17:00) of plaats een bericht via onze contact pagina.

Stap 5: Genieten van uw product

Bent u blij met uw bestelling, of juist niet? Laat een reactie achter op https://www.webwinkelkeur.nl en steun ons! We waarderen het ook ontzettend als u een foto van uw bestelling plaatst op onze facebook pagina.

Inpakken als cadeau

Wilt u graag dat uw bestelling wordt ingepakt? Laat uw wens achter in het opmerkingenveld van uw bestelling. Indien u wilt dat een ander uw bestelling direct ontvangt kunt u dit laten weten doormiddel tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Wanneer heeft u geen garantie

Uw recht op garantie vervalt wanneer het product niet meer in originele staat is. Dit betekend voor stickers dat deze niet en zelfs niet deels van het stickervel mag worden gehaald of zijn bevestigd op een ander ondergrond zoals je console, controller of lightbar. De garantie vervalt doordat wij hierdoor niet kunnen achterhalen of de sticker juist was bevestigd op de ondergrond. Mocht u dus, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn met het product in originele staat, stuur deze dan retour zoals hierboven beschreven. Voor vragen over garantie en andere producten kan een bericht worden gestuurd naar info@ps4-custom.nl.

Ruilen

Het ruilen van een artikel voor een ander artikel in onze shop geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen 14 na ontvangst, wij storten je aankoopbedrag terug en je kunt je nieuwe bestelling doen zoals je gewend bent. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Is er een fout gemaakt door ons of is er een defect, dan zijn de kosten voor verzending voor ons.

by PS4-custom.nl