Garantie & Retourneren

Een bestelling plaatsen

Hoe verloopt een bestelling op PS4-custom.nl:

Stap 1: Artikelen kiezen
  • Zoek artikelen die u graag wilt bestellen
  • Klik op een geel winkelmandje en er wordt 1 exemplaar in uw winkelwagen geplaatst
Stap 2: Naar de kassa

Bent u klaar met het zoeken van artikelen? Door te klikken op het winkelwagentje wordt u verwezen naar de kassa. Hier ziet u een overzicht met uw gekozen artikelen. Om uw bestelling te plaatsen hoeft u alleen nog maar te klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3: Uw gegevens invoeren
U kiest de gewenste verzend methode, vul uw gegevens zo volledig en naar waarheid in. Kies vervolgens de betaalmetode waarmee u wilt afrekenen en klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’.

Stap 4: Betalen
De laatste stap van uw bestelling is het betalen. Volg hiervoor de betaal-instructies. Deze zijn uniek per betaal optie. U besteld heeft is uw bestelling geplaatst en ontvangt u een bericht van ons. In het verleden is het voorgekomen dat klanten geen bericht ontvingen op hun .hotmail of .live e-mail adres. Ontvangt u geen bericht, bel ons dan via 085-2500265 (Werkdagen: 9:00-17:00) of plaats een bericht via onze contact pagina.

Stap 5: Genieten van uw product

Bent u blij met uw bestelling, of juist niet? Laat een reactie achter op https://www.webwinkelkeur.nl en steun ons! We waarderen het ook ontzettend als u een foto van uw bestelling plaatst op onze facebook pagina.

Retour

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product u of een vooraf door de u aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Tijdens de bedenktijd zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Zie ook onze algemene voorwaarden

Om een product te retourneren meldt u zich binnen de 14 dagen bedenktijd via Facebook, per email (retour@ps4-custom.nl) of per brief. Zodra PS4-custom.nl op de hoogte is gebracht mag u het product terug sturen vergezeld met een volledig ingevuld retour-formulier (als pdf). De kosten voor het terug verzenden dient door u betaald te worden, tenzij een overeenkomst met Destreek webdevelopment over de betaling tot stand is gekomen. Na het melden van een retournering heeft u 14 dagen om het product te verzenden.

Een product kan alleen worden teruggestuurd wanneer:

  • Het product en de fabrieksverpakking in originele staat zijn
  • Het product compleet en onbeschadigd is
Artikelen die je niet kunt retourneren:
  • Digitale cadeaubonnen
  • Op maat geproduceerde artikelen
Bij retourneren vervalt uw betaalverplichting niet. Resulteert het retourneren van een product in een tegoed in onze administratie, dan zullen wij dit bedrag zo snel mogelijk terug storten. Het bedrag dat wij te goed staan bij jou zal binnen enkele dagen (maximaal 14 dagen), na verwerking van het retour worden gestort op jouw rekening.
Mocht het zijn dat na 14 dagen het bedrag nog niet is gestort, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@ps4-custom.nl of bel ons; 085-2500265 (Lokaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00)

Fabrieksgarantie

We controleren en verpakken alle producten die bij ons worden binnengebracht of die door ons worden geproduceerd op fouten. Mocht er onverhoopt toch een artikel bij u aankomen die foutief is dan kunt u dit bij ons melden op info@ps4-custom.nl of 085-2500265 (Lokaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00).

De stickers van het merk FOXX DECALS hebben uitgebreide 3 maand fabrieksgarantie. Mochten delen van de stickers loslaten binnen deze periode dan kunt u ons hierover informeren. We sturen u dan het onderdeel dat los laat opnieuw toe. Deze 3 maand garantie gaat in vanaf het moment dat de sticker ons heeft verlaten.

Wanneer heeft u geen garantie

Uw garantie vervalt van FOXX DECALS stickers wanneer deze door u worden bewerkt of worden bevestigd op een ondergrond waarvoor deze niet is bedoeld. Op andere artikelen vervalt uw recht op garantie wanneer deze niet meer in de originele staat is. Heeft u vragen over onze garantie dan kunt u ons benaderen via info@ps4-custom.nl.

Ruilen

Het ruilen van een artikel voor een ander artikel in onze shop geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen 14 na ontvangst, wij storten je aankoopbedrag terug en je kunt je nieuwe bestelling doen zoals je gewend bent. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Is er een fout gemaakt door ons of is er een defect, dan zijn de kosten voor verzending voor ons.

by PS4-custom.nl